دیجی مگ | بلاگ

دیجی مگ

ساخت وبلاگ
بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، بازاریابی دیجیتال همواره همانند یک دروازه قدرتمند برای تجارت و پیشرفت در کسب و کار است. قبل از شناخت بازاریابی دیجیتال ابتدا باید ابزارها و فعالیتهای مربوط به آن را بشناسید تا بتوانید درک درستی از این روش درآمد داشته باشید. این ابزارها (شبکه های اجتماعی، بروشورهای آنلاین، کتابهای الکترونیکی، بازاریابی ایمیلی، وبسایت خود و پستها و وبلاگها) را شامل میگردد. برخی از افراد عملکرد بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی را عملاً یکسان می پندارند، درصورتی‌که این دو از هم جدا و دارای تفاوت هایی هستند که ما در این مقاله سعی بر شناخت بیشتر این روشها داریم.

بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی یک فرصت طلایی

بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی برای خدمات و محصولات است و در آن از ابزارهای دیجیتال استفاده میشود. در دنیای مجازی و فضای اینترنت این روش بسیار کارآمد بوده و افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند، همواره سعی بر افزایش بازدیدکنندگان وبسایت خود دارند. طی چند دهه بازاریابی دیجیتال گسترش یافته و تا زمانی که فناوری در حال پیشرفت است، دیجیتال مارکتینگ نیز توسعه پیدا میکند.

در رابطه با تبلیغات اینترنتی باید بگوییم زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال محسوب می گردند. شامل تبلیغاتی است که به‌صورت آنلاین به اینترنت متصل میشود. تبلیغات اینترنتی محدود به زمان و مکان نبوده و موثرترین روش جهت ارتباط برقرار کردن و آگاه ساختن جهانیان از برندی خاص میباشد. اگر به دنبال روشی آسان و کم هزینه برای بازاریابی خود هستید، تبلیغات اینترنتی می تواند سودمند واقع شود.

 در واقع تبلیغات و بازاریابی دیجیتال دو هدف مشترک دارند (افزایش بازدید وبسایت از برند و محصولات، افزایش درآمد کلی) که این دو هدف استراتژی بازاریابی سازمان و شرکت محسوب می شود؛ بنابراین تعجبی ندارد، بازاریابی دیجیتال هر روز پیشرفت کرده و برای هر شرکتی یک ضرورت باشد.

دیجی مگ...
ما را در سایت دیجی مگ دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 10:17